Monday 3 March 2014

akhirnyaaaa Final "My Love From The Star"

   


                            Assalammualaikum :)
    
Hello :) lama dah tak up date blog . kikiki . well . buzy sikit . busy asik nangis jee . ntah pape . aku dah tekad . aku dah pasti aku akan lupakan nabil . aku dah tanam azam tinggi , aku perlu lupakan dia . dan mula life baruu . come on bella . u bolehh . bukan tak lalui kan . pasti . Tuhan . tolongg aku . kawan kawan . sokong aku ) InsyaAllah . aku boleh . oke aku bukan nak cerita pasal mamat tuu . aku na cerita pasal Final 'My Love From The Star' . Okee , kat Malaysia still belum sampai final lagi still episod 14, so minggu ni sambung episod 15 dan 16 . tapii .. aku dah tengokk sampai habis .. hahaha . hebat takk ? aku tak boleh tunggu . perasaan ni berbuak buak nak tgkk episod seterusnyaa dan final.  dan aku dah tgkk . yeay . Happy Endingg . Alha,dullilahh . best sangat . biar pun cerita dia banyakk tak logic . but for me , cerita dia manarik . seolah olah dia adalah realiti . plss . saya nak cinta dari bintang . hahha . alhamdullilah . final dia mmg best . sedihh . bertambah bahagia . biar pun min joo terpaksa balik ke dunia dia di bintang , demi kasih sayangg dia pada song ji dia akan terus dan terus mencuba balik bumi demi song ji . itu janji Doo Min Joo kepada Cheong Song ji . dan akhirnyaa . janji Doo Min Joo di tepatii . dia balikk ke bumii demi Cheong Song Ji . tapi mengambil masa 3 tahun untuk pulangh semula ke bumi . tapi akhirnyaa dia berjaya pulang jugaa demi kerana sebuah cintaa . susah weyhh gua nak cerita dalam blog ni . korg kena tgkk sendiri baruu org faham dan boleh hayati cerita ini " My Love From The Star" . korg tgkk k . aku yakin korg akan sukaa . aku ni sampai berkali kali pasang ceritaa ni demii semua kerana Doo Min Joo dan Cheong Song Ji . i will miss you Kim soo Hyun and ji hyun ji . Semoga korg di gandingkan lagi di cerita lain . semoga korg juga akan berkawen dan hidup selama lamanyaa di dunia yang nyataa . i love you :) 







No comments:

Post a Comment