Wednesday 12 March 2014

lagi 14 hari tamat sebagai seorang pelajar Diploma Pengurusan Sumber Manusia . Alhamdullah :)


  Assalammualaikum :)

                 dah lama rasanyaa tak update blog , well busy sikit skrg . iyelaa nak habis LI ni macam macam pk . Pk report . pk nak keje apa lepas ni . nak buat ape lepas habis diploma ni . semua nyaaa berfikir dalam otak ini . kalau aku anak orang kaya tak payah pk . duduk rumahh . goyang kaki layan drama korea . ceh waa . hahhaa .  kalau la kaya . tapi aku tak kisah pun kaya ke tak kaya ke . sebab aku dah biasa hidup susah senang , jatuh bangun . jangan risau . aku boleh hidup dalam keadaan apa sekali pun . haha . alhamdullah , syukur pada yang maha kuasa aku di kurniakan keluarga yang bahagia , walaupun kdg kdg ada masalah dalam keluarga itu . itu perkara biasaa . terima kasih mama dan ayahh kerana terlalu sayanggkan anak mu ini . yang kepala batu . degil nak mampus , mampus tak juga tapi mama ayah tetap sayangg . terima kasihh :'( . ella janji ella akan kerja betul betul lepas ni . akan kumpul duit sebanyak mungkin . sebanyakk gilaa . biar sampai ella mati tak habis . nak beli rumahh . nak duduk rumah sendiri . ada kolam renang . ada perabut cantikk . semuaa nyaa nampakk mewah . ingat nak sambung lagi lepas habis dip tapi bila pk takan still nak mengharapkan duit family , dua empat sepuluh seratus kali pk :( inyaAllah . jika ade jalan nyaa pasti ada . doakan banyak banyak . heheh . lagi berapa minggu nak habis li dah tak tahuu nak keje mana lepas ni . tak ape . aku akan usaha

No comments:

Post a Comment