Sunday 23 March 2014

Sudah masanyaa :)



     Hampir 4 bulan aku merasakan kehidupan sebagai seorang pelajar Latihan Industri . Sudah 4 bulan aku merasakan sebagai seorang pekerja di JKR . Alhamdullilah semua akan baik baik saja selepas tamat tempoh sebagai pelajar Latihan Industri . Tak sangka pejam celik pejam celik , masa berlalu dengan cepat . dengan pantas . Syukur pada yang satu . Allah S.W.T Kerana memberi aku peluang , kesihatan yang baik , dan menrancang segala yang terbaikk selama kau hidup . Terima kasih . Syukur . Lepas habis LI ni tak tahu nak buat ape . kalau masuk kolej balik bset jugaa tapi ni sem akhir aku . lepas ni dah boleh di gelar Serorang pelajar Diploma lengkap . hahha . tak sabar nak konvo dengan kawan kawan . tak sabar nak berkumpul balikk , tak sabar bila konvo ambik gambar banyak banyak, cantik cantik . huh . besttnyaaa . lepas ni kitaa tanam anggur k . tunggu sampai dia berbuah . hhahahaha . mmg tak berbuah lakan . tak ape . lepas LI ni nak cari kerjaa baruu . takan nak duduk rumah je kan . gemukkk kang aku . acehh . macam kurus jee skrg . hahaha . 


                             *Bismillah , Ya Allah , Permudahkan lah jalan ku , InsyaAllah . Amin *

No comments:

Post a Comment