Tuesday 25 February 2014

Kim Soo Hyun lagi ♥





           Assalammualaikum :)

Hello . Selamat pagi lagi sekali . hehe . tak penat ke tulis blog ? hadap blog ? tak . tak . tak penat langsungg . sukaaa . sukaa update . suka taip . haha . katakannyaa kau tengah batal blog bella ? mimimimi . tak ape . tu perkara biasa bila seseorang itu jumpaa bendaa baruu mesty nak lagi . macam perpatah berkata . "sekali dah cuba pasti nak lagi" . eh ! tu perpatah ke ? hentam saja laa . wakaka . tapi jangan cuba bendaaa tak bukan bukan k Encik encik dan Puan Puan . hahhaa . cuba macam aku . tulis blog . ( sebenarnyaa kau dah lama ketingalan bella ) . so sad . sokey bella . tak ape ... tak terukk mana pun IT kau tuu . sekurangnyaaa now kau dah ade blog . yeay . boleh update hari hari . ( ni sumpah batak ) dalam fon pun ade app blogger . See ? ternyataa aku batak . hahaha . tak ape .. kikikikiki .Sebenarnyaa aku nak cerita sikitt . now aku tgkkk angau dengan Pengurus Doo :( . Omg he so cutee ! i want this man .. boleh takk aku nak pakwee macam dia ? boleh tak ? ade siapa siapa boleh cari kan ? plssss :( . dah jatuh cintaa sangatt . haaa . mesty tertanya tanyaa siapa Pengurus Doo ? Dia sebenaryaa dia ade laa pelakon koreaa  iaituu Kim Soon Hyun . omg . dia cute sangat beb . sangat sangat . kalah kim woo bin . kalah rain . kalah kang gary . kalah kim jong kook . kalah semua ( padahal sebelum kau jumpaaa Kim Soon Hyun semua artis yg kalah dgn Kim Soon Hyun tu kau puja puja . skrg ? kau nak tinggalkan bila dah dapat baruu ? hihihihihihi . tak ape laa bella . semua tak ape . iyelaa . life kitakan . kikiki .Macam mana aku boleh kenal dengan Kim Soon Hyun ni , sebab aku tghhh angau dgn Drama Korea yang baruu "MY LOVE FROM THE STAR"
plss aku nak pakwee dari starr . nak sebijik macam Pengurus Doo . sebijik macam Kim Soob Hyun . plsss . nakkk . Tuhan , Engkau dengar laa permintaan aku ni :( . hehe . skrg cerita drama tuu dah episod 12 , so malam ni episod 13 . cerita ni terhad . tak puas tgkk . hanyaa di tayangkan pada Rabu hingga Khamis . pada pukul 9.00 pm-10.00pm dia astro one . C393 . cee korg tgkk . mesty korg angau macam aku . tapi aku bagi amaran keras dekat korg . korang boleh tgkk tapi tak boleh jatuhh hati dgn Pengurus Doo . Jangan . diaa aku punyaa .. apa faham ? kikikikikikiki . tu je kottt aku nal ceritaa . hehe . ILOVEYOU KIM SOON HYUN @ PENGURUS DOO @ DOO MIN JOON . Nty kitaa jumpa okee bilaa freee . Muahhh banyakk kalii :*







No comments:

Post a Comment