Friday 21 February 2014

Sahabat






                  Assalammualaikum . Selamat Petangg :)

             Hello :) waaa. semangatt me tulis blog petang petang ni . padahal banyakk lagi kerjaa nak buat ni . hehe . tak ape . nak balikk dah ni . okee . kita balikk kepadaaa gambar kat atass ni . ertyy yg aku nak ceritaa ni . hehe . okee . semua ni kawan kawan gua . kanal zaman kolej duluu . well , mula mula kenal semua bajett sombong , dah kenal lamaa , ambikk kau . dah tahuu peragai macam mana . gilaaa dia macam mana . mmg terbaikk geng geng ni semua . Aku bersyukur Allah kurniakan sahabat yg sangat memahami yang ada saat susah dan senang :) terima kasihh sayangg semuaa . mereka seupama keluar kedua aku . aku sayangg merekaa semuaa . dorg laa kekuatan aku saat aku jatuh dan lemahh . Terima kasih sekali lagii . dulu zaman kolej , pergi mana sajaa mesty berlimaa . mmg tak boleh pisah dan biar pun skrg msg msg dah jauh tapi meraka tetap di hati tetap bersama aku . biar pun jauh . saat aku memerlukan mereka sentiasa ada , banyak perkara manis dan pahit . biarpun ada pahit aku tetap nak jadikan manis . kerna bagi aku mereka senyum dan ketawa aku . sedih ? aku tak nak pk . mereka the best . iloveyouu sahabat . awak, awak , awak jaga diri yee dekat sana . saya jauh nak tgk kan awakk . saya berdoa . agar Allah kekalkan hubungan yg indah ni sampai syurga dan saya berharap saya akan jumpaa kalian lagi . sampai tuu . sampai tak ade gigi . hahahaha . terima kasih sahabat :)

No comments:

Post a Comment