Thursday 20 February 2014




          Assalammualaikum :)
  
              Hello . good morning . haha . tak sangka akhirnyaaa me ade blog jugaa . macam tak percaya . selama ni just tgk jee org buat blog . dan akhirnyaa tulis blog sendiri . so sweet . ( baangga jp) hahha . aku ni dah lama ketinggalan . org lain dah lama ade blog aku baru hari ni ade . aceh . tak ape laa . yu menunjuk kan aku still mudah lagi . haha . tak ade kena mengena . haha . terima kasih pada qat sebab dia yg buatkan blog ni . kalau dia tak buatkan mmg sampai skrg laa tak ade . haha . kesiannyaa . tak ape bella . tak ape laa . relexx haa . hahhaa . so aku nak intro diri aku . hahha . perlu ke ? perlu laa ni blog aku . haha . aku bella . masih baru di blog . hello . hahha . aku skrg dah 20 tahun untuk tahun lepas tahun ni dah 21 . hmm . cepatnyaa masa berlalu  :( aku stay kat rawangg . Kampun Sungai Choh . kampung Erra Faziraa tu . hahahah . aku bakal menjadi seorg pegawai HR . hahahha . tak lama lagi laa . skrg tgh practikal dekat jkr . kikikiki . so lepas ni convo dan boleh jadi bos . hahha . acehh . baru dip nak jadi bos . berangan . hahha . tak ape . berangan tu free . so sapa sapa nak berangan hak masing masing . kikiki . aku anak kepada dua org ibu dan ayah aku . encik Hussin dan Puan Azizah . aku sayangg dorg . dorg laa kekuatan aku dan nyawa aku . aku mati tanpa meraka . i love mama ayah . dan aku adik kepada 2 org abang abang aku . Mohd Norizam dan Mohd Faizul . iloveyou abang . walaupun yeee . kami selalu gaduh . hahha . biasa laaa . aku ada anak sorang anak buah . Izzarah Damia . comell . geram aku dgn diaa . tu laa kawan baikk aku kat rumahhh . iloveyouu sayanggg . tu je kottt erty aku hari ni . penat pulakk asik menaipp . hahha . jumpaa lagi nty :)

No comments:

Post a Comment